niedziela, 28 kwietnia 2019

Anioł czy Diabeł ?



Anioł czy Diabeł? Zależy kogo zapytacie o zdanie he he 😋 Na fejsie wyszło, że ciemny anioł, a fejs wie wszystko... he he 😇😈
Może coś w tym jest...


Tak na poważnie to ja chyba taki anioł z rogami (mama zawsze taki mówi), wiecie to zależy z kim się rozmawia. Większość osób mówi, że jestem spokojna, miła, uczynna, pomocna ( ale sobie nawlewałam hehe ) Są też takie osoby które mówią że jestem pyskata, obrażalska i wredna.
Gdzie jest prawda? Chyba gdzieś pośrodku..

Jestem dobra dla osób które są dla mnie dobre, a jeśli ktoś jest dla mnie wredny to czemu ja mam być miła? Ksiądz by powiedział nastaw drugi policzek, no ale ja nie z tych...
Nie potrafię się fałszywie uśmiechać do ludzi, których nie trawie, dlatego nie których omijam szerokim łukiem i traktuje jak powietrze to chyba leprze niż wiecznie się z kimś kłócić, albo bycie fałszywym. Jak myślicie?

Osoby które mnie znają osobiście i żyją ze mną w zgodzie, wiedzą że mogą na mnie zawsze liczyć, jeśli potrzebują mojej pomocy.
Jednak życie nauczyło mnie, że trzeba mieć twardy tyłek jak ma się dobre serce, mój tyłek jest trochę poobijany,
no cóż życie to nie bajka.

A Ty jesteś Aniołem czy Diabłem, a może ciemnym aniołem? Umiesz sam sobie odpowiedzieć na to pytanie?

No i może od Was się dowiem jak to zemną jest ANIOŁ CZY DIABEŁ? :)

Prześlij komentarz

Latest Instagrams

© Colletta & Co. Design by FCD.