co z tą samotnością


Samotność to okropne uczucie, które każdy chyba zna. Każdy człowiek czuł się kiedyś samotny, zgadzacie się ze mną?


Co to jest samotność? To uczucie którego doświadczamy jak siedzimy w domu i nie mamy do kogo się odezwać, to bardzo przykre, ale i częste odczucie, które nam chorym towarzyszy. Ludzie „zdrowi” mają łatwiej się pozbyć tego uczucia, dlaczego? Ponieważ zawsze mogą wyjść, spotkać się z kimś, iść na jakąś imprezę itp. Ja cały okres zimowy po WTZ spędzam w domu (no może oprócz weekendów, bo w tedy zazwyczaj jestem u chłopaka) z prostej przyczyny jest zimno i w tedy każde moje wyjście na dwór może skończyć się chorobą. Więc czekam zawsze z utęsknieniem na cieplejsze dni.

Jak wiecie mam chłopaka i 4 przyjaciółki, ale niestety i tak czuje się czasem samotna. Dziewczyny mają swoje życie i swoje sprawy, jest to normalne, co nie zmienia faktu że czasem mi smutno z tego powodu, a mój facet no co musi pracować ale stara się spędzać ze mną jak najwięcej czasu. Mam również rodzeństwo (to też już wiecie jeśli czytacie bloga) siostrę 21-letnią, którą bardzo kocham, ale ona ma już swój świat tak jak każda dziewczyna w jej wieku, a teraz przebywa za granicą pracuję tam ze swoim chłopakiem. Jest jeszcze Kubuś mój mały kochany brat to z nim spędzam najwięcej czasu, bawimy się, chodzimy (a w sumie jeździmy) na spacery i oczywiście uczymy się. Niektórzy widząc nas razem myślą, że to moje dziecko hehe😊.  Mam jeszcze jednego brata Tomka z którym niestety mam tylko kontakt internetowy i telefoniczny, (skomplikowana sytuacja) ale pracujemy nad tym.

Wracając do moich przyjaciółek wiem, że chociaż każdy z nas ma swoje sprawy i swoje życie, możemy na siebie liczyć dlatego ważne jest mieć włoku siebie przyjaciół, Mieć porostu z tymi osobami dobry kontakt, a w tedy nawet kilometry nie będą przeszkodą.

Ja w sumie chyba nie jestem osobą samotną, mam wokół siebie bardzo dużo życzliwych ludzi.

A samotność była, jest i zawsze będzie obecna w naszym życiu, trzeba sobie z nią radzić. Powodzenia!


0 comments