Życie osobiste osób niepełnosprawnych


Tak mamy życie osobiste!!! Wiem, że nie którym ciężko w to uwierzyć.
Czy „zdrowi” ludzie naprawdę uważają, że nie mamy prawa do normalnego życia. Szans na normalny związek itp. Jestem w związku od 2011 roku. Strasznie mnie denerwuje jak niby te „zdrowe” osoby to odbierają. Mój chłopak jest zdrowy i tak naprawdę to on wybrał mnie. Do niczego go nie zmuszałam ani nie zmuszam! Osoby zdrowe (przynajmniej fizycznie) powinny się zastanowić zanim coś powiedzą lub napiszą. „Najlepsze” teksty np. że ktoś jest z kimś z litości, inny biedny chłopak  wziął sobie chorą dziewczynę na głowę. TO MOŻE BYĆ MIŁOŚĆ!!! Znamy się już kilka ładnych lat, wiedziała bym gdyby to była litość. Takie rzeczy się po prostu czuje!


Poznaliśmy się przez Internet. Za pomocą portalu (mało ważne jakiego). Niektórzy uważają, że to niebezpieczne i mają sporo racji. Uważam jednak, że wystarczy być ostrożnym i uważnym. W końcu dzięki takiemu portalowi jestem w związku. Czy zawsze jest idealnie? Oczywiście, że nie! Tak jak w każdym związku są miedzy nami nieporozumienia, kłótnie, ale się kochamy czy to się komuś podoba czy nie! Z czym musi się zmagać osoba zdrowa w takim związku? Z życiem po prostu z codziennością. Musi być gotowa na pomoc w każdej sytuacji np. pomocy w łazience co nie jest łatwe dla obu stron. (naprawdę wiem co mówię) Powinna być też oparciem w chwilach załamania. Akurat ja mam silną psychikę nawet niektórzy twierdzą że bardzo, ale mimo wszystko czasem potrzebuje tego wsparcia.


Znam dużo osób w mojej sytuacji, które potrzebują wsparcia bo naprawdę nie jest łatwo żyć w świecie „zdrowych”. Miłość to ułatwia!
Na końcu apel do tych niby „zdrowych” najpierw pomyśl, a później oceniaj i pamiętaj, że w każdej chwili możecie znaleźć się w mojej sytuacji czego oczywiście nie życzę! A do tych w podobnej sytuacji do mojej jedno zdanie. Szukajcie miłości warto może stać się sensem życia!

0 comments