Colletta ma rok!


Można powiedzieć, że to był rok pełen wrażeń :) . Bardzo mnie cieszy, że mój blog został tak dobrze odebrany przez Czytelników. Na początku nie wierzyłam że się uda. Nigdy nie byłam orłem z polskiego. Nie myślałam, że tak dobrze pójdzie. Jak wiecie Colletta to wspólne dziecko z Alex. Wszystko co związane z wyglądem na blogu to jej zasługa. Pomogła mi nie tylko od strony technicznej, ale o tym dowiecie się z innego wpisu (już niedługo). To ona mnie namówiła do pisania dla Was - za co, po roku istnienia bloga, bardzo jej dziękuję!



Uważam ten rok za bardzo udany. Colletta zdobyła Waszą sympatię i uznanie, została również wyróżniona (teraz będę się chwalić). W sierpniu przez gazetę lokalną „Wiadomości Wrzesińskie”, a później było jeszcze lepiej. Oferta współpracy od czasopisma „Filantrop”. W którym od września, co miesiąc ukazuje się mój tekst. Listopad był również wielkim zaskoczeniem dla mnie. - Zostałam wyróżniona tytułem Człowieka Miesiąca przez „Pion”- Portalu Informacyjny Osób Niepełnosprawnych. Co miesiąc prezentowana jest osoba niepełnosprawna warta, ich zdaniem, uwagi. W grudniu Czytelnicy sami wybiorą tego jedynego, który zasłuży na tytuł „Człowieka Roku". Nie wiem czy mam szansę, ale i tak bardzo się cieszę i dziękuję za uznanie. Na końcu listopada jeszcze raz zostałam poproszona przez „Wiadomości Wrzesińskie" o wypowiedź na temat problemów osób niepełnosprawnych, co z przyjemnością zrobiłam, ponieważ uważam że takie sprawy powinny być nagłaśniane. Mam nadzieję, że to nie koniec sukcesów.

Co dalej z Collettą? Czas pokaże. Mogę jedynie obiecać, że będę pisać dalej. Zdradzę Wam tylko, że najprawdopodobniej w lutym ukaże się moja książka. Będzie tam trochę o mnie, ale poruszę w niej tematykę związaną z blogowaniem i tym czego nauczyłam się w ciągu tego roku. Będą tam również dobre rady - jak założyć bloga i z sukcesem go prowadzić. Publikacja będzie miała format pliku PDF i będzie dostępna wyłącznie poprzez bloga w zakładce dla ciebie w regularnej cenie 19zł. Natomiast wkrótce otrzymacie możliwość zamówienia książki w przedsprzedaży w niższej cenie jedynych 9zł.

Co jeszcze? Od niedawna możecie zakupić Planer Blogera, który przeznaczony jest dla wszystkich prowadzących bloga lub dopiero zaczynających swoją przygodę z blogowaniem. Pomoże Ci on zaplanować Twój blogowy rok i śledzić postępy wyznaczonych celów. Od kilku tygodni pracuję również nad przygotowaniem kursu Własny Biznes w 6 Krokach przeznaczony dla osób niepełnosprawnych, chorych, których oczywiste ograniczenia nie pozwalają podjąć normalnej pracy. Chcę w tym kursie pokazać Wam jak zmienić minusy w plusy, jak znaleźć dobry pomysł na biznes i go zrealizować mając do dyspozycji komputer z dostępem do Internetu, chęć do pracy i nauczenia się czegoś nowego oraz odrobiny (właściwie całkiem sporo) czasu. Pamiętajcie również o sekcji do pobrania gdzie znajdziecie moje prezenty dla Was.

Colletta ma uczyć, pomagać i zwracać uwagę na problemy osób niepełnosprawnych. Jak myślicie, udaje się? Jeżeli moje teksty pomogły chociaż jednej osobie, to jest to dla mnie NAJWIĘKSZY SUKCES!

3 comments

  1. Gratuluję Ci osiągnięć. Jesteś żywym przykładem tego, że jak człowiek chce to może wiele dokonać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina Szalińska12 grudnia 2015 12:26

    gratuluje izycze wiecej sukcesow

    OdpowiedzUsuń