Wybory 2015 skandal czy nie?


Jestem dorosłą polką i tak jak każdy powinnam głosować w każdych wyborach prawda?

Ja bym bardzo chciała uzyskać odpowiedz na to pytanie od miłosławskich urzędników. Już tłumacze dlaczego, mój okręg wyborczy znajduje się w budynku miasta i gminy, gdzie jest podjazd, ale tylko na parter, a głosowanie odbywało się na piętrze. No i jak ja miałam się tam dostać?

Czy według prawa komisja może zejść w takiej sytuacji do mnie? Nie mam pojęcia, ale uważam, że nie. Dlaczego? Bo do urny mój głos też wrzuca komisja trafi czy nie, nie wiadomo…

Panie Burmistrzu w Miłosławiu jest dużo osób niepełnosprawnych więc, ja pytam kiedy nasz budynek gminny będzie tak dostosowany żeby każdy mógł się dostać do każdego biura?

Na parterze znajduje się tylko: kasa, biuro gdzie załatwia się podatki i łazienki. Nawet biuro burmistrza jest dla nas nie dostępne, ponieważ znajduje się na pierwszym pentrze…

Może by pan coś z tym zrobił?

0 comments