sobota, 9 września 2017

Samobójstwo - czyli jak się zabić!


Jesteście tu, więc być może zainteresował Was tytuł mojego wpisu, może myślicie o samobójstwie, nie dowiecie się jednak z mojego tekstu jak się zabić bo po prostu uważam, że to żadne rozwiązanie swoich problemów, to po prostu ucieczka, która zrani Waszych najbliższych,  za to możecie dowiedzieć się, jak sobie pomóc!  

Jak wiecie jestem osobą niepełnosprawną i wielu czynnościach muszę być zdana na innych, prosić  o pomoc, tak jak chyba każdy w mojej sytuacji mam tego czasami dosyć, ale uważam że samobójstwo niczego nie rozwiązuje to jest najgorsze rozwiązanie ranisz w tedy swoich bliskich, będą całe życie zastanawiać się dlaczego? I czy mogli coś zrobić…

Myśli samobójcze przychodzą z różnych powodów , ale nigdy nie jest tak źle!

Jeśli myślisz o samobójstwie to masz depresje to choroba naszych czasów, która dopada różnych ludzi, w różnych sytuacjach, ale którą można leczyć, a nawet trzeba! Leczenie jest bezbolesne nie ma czego się bać! Psycholog lub psychiatra to też lekarz jak każdy inny!

Jeśli czujesz się zagubiony i bez silny szukaj pomocy tutaj

116 123 – Telefon zaufania dla osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym

22 425 98 48 – Telefoniczna pierwsza pomoc psychologiczna

116 111 – Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży

801 120 002 – Ogólnopolski telefon dla ofiar przemocy w rodzinie „Niebieska Linia”

800 112 800 – „Telefon Nadziei” dla kobiet w ciąży i matek w trudnej sytuacji życiowej

Możesz też napisać do mnie pogadamy !

Taki mały apel do bliskich chorych na depresje taka osoba musi trafić pod opiekę specjalisty! Bardzo ważne jest też wsparcie osób bliskich danej osoby, zwykła rozmowa, pokazanie takiej osobie, że jest potrzebna, że jej życie ma sens…

P.S. Jesteś blogerem? Fajnie. Zrób coś pożytecznego i zamieść podobny tekst u siebie, żeby zabić w wyszukiwarkach faktyczne teksty jak się zabić.

Prześlij komentarz

Latest Instagrams

© Colletta & Co. Design by FCD.