czwartek, 31 maja 2018

Super sprawa, super człowiek!

Dzisiaj chce Wam przedstawić osobę, która według mnie robi coś wspaniałego dla osób takich jak ja. Pan Jacek bo o nim mowa zbiera wózki inwalidzkie, które już swoim właścicielom nie są potrzebne z różnych powodów, naprawia je i daje im nowe życie i nowych właścicieli, wózki są przekazywane osobą dorosłym i dzieciom które ich potrzebują za darmo.



Ja trafiłam na pana Jacka zupełnie przypadkiem, zobaczyłam post na Facebook i pomyślałam, że warto się z nim skontaktować i opisać to co robi dla innych a przy okazji nagłośnić sprawę. Kontakt do pana Jacka można znaleźć na Facebook, albo napisać do mnie..

Na moim Facebook można już było zobaczyć parę super wózku po renowacji, uważam że to super sprawa, super człowieka  oby więcej takich ludzi, a życie niepełnosprawnych będzie łatwiejsze.

Popieram całym sercem i mam nadzieje, że Wy też....


Prześlij komentarz

Latest Instagrams

© Colletta & Co. Design by FCD.