niedziela, 1 października 2017

Czy w życiu jest coś na 100%:?


Odpowiadając na pytanie z tytułu, ja uważam, że nie. Wiadomo, że śmierć jest pewna, przed tym się nie ucieknie niestety. Podatki też są pewne, ponieważ jak byśmy nie płacili to i tak nas zmuszą albo zamkną.


Pewnie jak jesteście zakochani to myślicie, że miłość jest pewniakiem, ale niestety w życiu są różne sytuacje i nie zawsze to tak wygląda, dlatego powinniśmy dbać o uczucie, które nas łączy z drugą osobą. Ja osobiście uważam, że przyjaźń jest bardziej pewna. Oczywiście są małżeństwa, które trwają po 50 i więcej lat i  tego wam życzę zresztą sobie też.  Kochajcie się!

Co do mojej choroby niczego nie mogę być pewna, lekarze mi od dziecka mówili, że będzie coraz gorzej np. złamania przez słabe kości, zanik mięśni itp. rzeczy, a na razie żądnego złamania moje mięśnie też mają się całkiem nieźle (to pewnie trochę zasługa rehabilitacji), ale najważniejsze, że mam się całkiem dobrze, nie widzę jakiś gwałtownych pogorszeń mojej choroby.

Czego ja jestem pewna w moim życiu? Przyjaźni - wiem, że dziewczyny zawsze będą przy mnie, a ja przy nich chociaż czasami na odległość.

A Wy czego jesteście pewni w swoim życiu?

Prześlij komentarz

Latest Instagrams

© Colletta & Co. Design by FCD.